fredag 25 januari 2013

Trevlig helg!

Vi på Kvistas har varit….ja sjuka igen hela veckan! Klara och Alma har haft Feber, Halsont, Hosta och Huvudvärk! Pappan har mått så där och jag tycker det kittlas i min hals också! Helst på mornarna! Har därför skippat all träning…vill inte bli skit dålig!

Idag är det Fredag och Klara har tagit sig till Skolan medans jag och Alma hostar vidare här hemma! Till Helgen har vi inte något alls planerat…hur kunde det bli så? Vi brukar ju alltid ha massor… Får se om jag kanske slinker in på Bowlingfest med jobbet…inte alls sugen men man kan ju ändra sig! Nytt för i år är ju att jag inte lagar Tacos till alla! Så skönt Faktiskt!!

Veckans bild får bli ängeln jag fick av Alma i födelsedagspresent! Hon har själv inhandlat den nere på byns affär…har kanske sagt det tidigare!

Vinter 12 006

Ha en trevlig helg alla! Det tänker vi ha!! Med eller utan sjukdomar!

Inga kommentarer: