söndag 20 januari 2008

Söndag med Granplundring och Sibban 58år!!









Idag var det dags att Plundra granen på Mitt jobb!!




Det kom oväntat många och det tycker jag är kul!! När jobbet är så Generösa och bjuder på Julgrans Plundring tycker jag att man ska ställa upp om man kan!!

Man fick Fiska i Fiskdamm och fick då GelPennor och en TandBorste! Sen så Fikade vi givetvis!! Dansade inte så värst mycket faktiskt, det brukar vara mer men det räckte gott och väl!!
Det hela avslutades med att Tomten kom och Alla barn fick en Påse med godis, plåster och ballonger! Alla barn fick öppna sina påsar utom K och A för de får vänta tills på Lördag med sina påsar!! Usch vilken taskig Mamma jag är!! Men så fick det i alla fall bli!!

Igentligen så skulle vi ha åkt hem till L på jobbet och klippt oss men så blev det inte!!

Eftersom det inte blev så då fick vi Tänka om!! Vi fick då tid att åka till MMiG och Gratulera SiG som fyller 58 idag!! Stort Grattis till honom!! K och A köpte honom varsit par med Kalsonger på Ica Maxi och en Doftgran till hans bil!! Vita Blixten heter den!! Vi köpte också med oss lite Kladdkaka och grädde så nu måste jag gå ännu mer denna vecka som kommer!!



Nu är det Kväll och Gnäll för mig!!





1 kommentar:

Anonym sa...

Plundrade ni grannen på jobbet :O ;)