söndag 9 september 2012

Sköna Söndag....

Igår var det Tjejkväll här! Det var fem tjejer plus jag och Magnus som åt Tacos och såg på olika filmer.... De stora var på övervåningen och de små nere i soffan och vi vuxna fick hålla till i köket!
Alma och hennes kompisar tog vår säng så vi fick vackert lägga oss i husvagnen....riktigt mysigt faktiskt!

I morse hade jag Date med Johanna och en häst....det var dags för att rida! På en Isläning denna gång....skönt...inte så långt ner till marken... Min häst var som Hingsten....en lugn häst och mest intresserad av att äta! Måste vara så att jag drar till mig sådana hästar! Men rätt skönt att det går lugnt till väga! Riktigt skoj var det i alla fall!
Efter ridturen blev det fika med Johanna och hennes syster Elin....ja vi fikade ca tre timmar....mysigt att få sitta ner och bara prata och skratta!
På vägen hem försökte jag hitta några svampar....fiaskot var totalt!

Avslutade Söndagen med att göra lite Nyponbars......


Inga kommentarer: