söndag 2 september 2012

Extra bra helg….

Ny klippt, Bra träning i Fredags, Kräftskiva igår hos Jönssons…..Magnus på benen igen och så till sist biomys idag….

Ja typ så har helgen varit! Jag jobbade lite extra igår, Alma spelade en Extra match, Klara gick i Pyjamas extra länge, Daniel slösurfade extra mycket och Magnus tog sig till Dala Järna utan att skita på sig….är inte det lite extra bra!

DSC_0920

Vi var till Jönssons på Kräftskiva igår och jag tog det lugnt och det kändes så bra i morse! Vi gjorde en gemensam insatts för huset och röjde lite…skönt! Sen drog vi till Hedemora och gick på Bio! modig hete Filmen! Tecknad i 3d! Mycket bra film men jag somnade en liten stund i mitten…skräll! Så typiskt mig!!

DSC_0922

Täljde mig en häst och målade den vit…..

Sen blev Klaras träning inställd och lika så min då med andra ord….ett tecken! Jag har känt att det börjat killa i halsen….så en vila va nog bara bra för mig!!

Nu är det bara Söndag kvar efter en skön helg!!

Inga kommentarer: