måndag 5 november 2012

ÄNTLIGEN…

med stora Bokstäver!

Ja fy 17 va skönt det är för nu är det äntligen klart för oss att elda här hemma! Idag har Sotaren varit här och Besiktat och vi fick godkänt på alla tre Eldstäderna!! Ja vi har ju fyra platser egentligen men den skall ju bli bakugn bara vi får råd så vi sparar lite på den karamellen….Men så här har vi det just nu!!

Hösten 12 042

Matrummet……där vi äter alltså :-)

Hösten 12 044

Vardagsrummet….med mina älskade Zinkhus…kan nog äga hur många som helst av dem!

Hösten 12 047

Sovrummet….Gissa om jag vill renovera resten av rummet nu?

Idag fick jag lämna jobbet redan vid Halv 8…Klara har feber och ont i Halsen! Vi har myst i soffan och kollat på  film…så klart somnade jag!

Dagens mat från Coopkassen va helt underbar….Skinkinlindad Kyckling med Balsamvinägersås och Rotsaker i Ugn!! Lagom krångligt och SKITgott….Kan säga att vi går in på vecka 6 med matkasse nu och jag säga att jag är så sjukt nöjd med denna lösning! Man kommer hem varje dag och vet vad man skall laga….och framför allt så finns allt hemma!! Underbart helt enkelt!!

Inga kommentarer: