söndag 4 november 2012

Ensam hemma helg…

Japp i helgen har det varit Pappa/Man fritt här hemma! Magnus har spenderat helgen på Östersjön med Fotbollskillarna! Och han kom hem idag och va lite trött…ingen Spa resa med andra ord! ;-)

en-oväntad-vänskap

Jag och Tjejerna hade det bara bra….Efter Almas Innebandyträning i Fredags som för övrigt Klara också deltog på så åkte vi hem och åt Klämmackor och lade oss tidigt i stora sängen och sov skönt tillsammans! Det är rätt mysigt att sova tillsammans ibland…..även om Alma far runt som en propeller! På Lördag morgon var det meningen att Alma skulle spela Match men den blev inställd så vi hängde med Katarina och Mia med Barn till Skäve på en shopping och Fika tur…Visthusboden, Forsnäshemmet, Pingbo Home och Hönsgården fick finbesök av oss…De tre Sista ställena är Tre mysiga heminredningsbutiker! På Forsnäshemmet finns massor med Vill Ha saker….och Alma investerade i något vi skall visa er sedan! Vi avslutade med Lunch på Thaien i Hedemora innan vi skildes åt! Mums!!

Jag och tjejerna åkte hem och slappade lite innan vi drog till Falun på Bio! En oväntad Vänskap såg vi och den va riktigt bra! Vi fick till och med oss Pontus på bio! Skoj att det passade honom så han kunde gå med oss…. Se filmen säger jag bara!!

DSC_1063

Att gå runt i sådan butiker ger en massa ideér och idag fick jag lov att få lite utlopp för dem idag… Så det blev en vända till skogen för att plocka hem lite grejor….. Sen fick jag lite Taggtråds lust och en Häst fick det bli……

1 kommentar:

Annica sa...

Man kanske ska ta en shoppingvända åt det hållet då :)