lördag 3 oktober 2009

Helg.......


Började helgen igår med att ta en löparsväng direkt efter jobbet.......och ja jag klarade det igår med!! Så roligt faktiskt! Känns skönt! Efter det så tog vi en sväng runt byn för att dela ut lite lappar från Husby AIK till Alla bybor! Magnus körde och jag jagade brevlådor.....Tjejerna höll utskick efter dem...... när det var klart så orkade vi inte laga mat så Pappa Magnus fick Bjuda oss på Pizza borta i Skäve......för där har de Riktiga champinjoner enligt Klara! Jag åt min pizza utan dåligt samvete faktiskt! Har ju faktiskt hurtat på hela veckan så jag tycker nog att jag förtjänade en Pizza!


Sedan somnade jag i Uppe soffan medans de andra kollade på lilla melodifestivalen......somnade med andra ord innan 20! Känner mig som en pensionär men på Fredagarna är man ju helt slut efter en arbetsvecka! Magnus tvingade mig att vakna så pass att jag kunde borsta tänderna innan 21 och jag somnade om snabbare än blixten! Skönt med tanke på att väckarklockan ringde 06.00 i morse! Tjejerna har haft Gympa tävling och samlingen var redan halv 8! För Klaras Grupp gick det bra och de gick vidare ett steg medans Almas grupp inte gjorde det men de gjorde jätte bra ifrån sig ändå! De har utvecklats jätte mycket sen de började! Roligt att se!! Nu skall Klaras Grupp börja träna Tre dagar i veckan så nu skall det nog hända ännu mer med deras utveckling!! Tur nog hamnade den träningstiden samtidigt som Almas träning är på Onsdagarna!! Tur för skjutsandet kan man säga!!


Just nu sitter vi bara och slöar i soffan......ingen vill laga mat och ingen vill hänga tvätt så det blir nog inget gjort alls idag......eller jo jag skall åka till Hedemora och hjälpa till att städa undan efter det att de stora har tävlat klart!!

Inga kommentarer: