torsdag 1 oktober 2009

Bliw design....

Idag kör jag bliwen och dagen till ära så kör vi våra snygg tvålar! Gillar dessa två! Den turkosa för att man blir glad av färgen och den svarta för den passar bra in nästan överallt! Svart va också den jätte stora tjur som vi hade på vår parkering igår när vi kom hem! Han ville till de brunstiga kosorna som går i hagen bredvid oss! Men han hälsade på hos oss först! Jag fick i alla fall iväg honom mot sin egen hage och ägaren kom och tog hand om honom! Iväg på Gympa bar det sedan av och jag och Klara simmade medans Alma tränade! Magnus gjorde oss sällskap i badet så han och Klara tränade på att dyka! Klara dyker nu från både kant och plint! Bra jobbat av henne! Jag jobbade bra jag med! Simmade 50 längder! Det va skönt, skönt eftersom jag är lite stel i kroppen just nu! Fick för mig att jag skulle springa i Tisdags och det känns i min något otränade kropp! Men jag sprang i 40 minuter och det känns jätte ok! När vi i alla fall kom hem igår kväll så stod ytterligare en tjur vid vårt hus, en brun denna gång! Jag ringde bonden och hängde på tjuren över åkrarna och till slut gick han frivilligt in i sin hage! Under tiden vi försökte få in den bruna så blev den svarta sugen på mer äventyr så han tog en lite vända ut ur hagen han också! Till slut så va i alla fall alla tjurar på plats och jag kunde traska hem.... Hem och äta och se på greys, men somnade så klart ifrån slutet.....

1 kommentar:

linnea-maria sa...

Vad du är modig!!!! Är det något jag är rädd för så är det tjurar :S. Härligt med en simtur :) Ha en fin helg /linnea-maria