onsdag 27 juni 2012

Jag hinner inte med…

Ja som vanligt så hinner jag knappt skriva här…frågan är om jag bar ska lägga ner sidan eller om jag skall fortsätta…..

Sommar 12 028

Johan som vanligt….

Hur som helst så har Midsommar varit  och det var väldigt lugnt här hemma…Grillning med Mormor och Sibban ena dagen som avslutades med tidig sänggång och Lördagen blev det traktor åkning med Folkdräkt på…Ja tänk jag kom i min i år med…fast jag lagt på mig några kilo….Magnus lyckades han med! Sedan blev det mer Grillning och denna gång med Larsa och Anders….Anders såg sedan till att Tjejerna kom till Mormor för övernattning så att jag kunde Jobba i Säterdalen och Magnus dricka öl på samma ställe….Tror att han och Larsa hade en riktigt trevlig kväll tillsammans!!

Sommar 12 021

Herr Jönsson och Albin….

Söndagen va lite tröttsam men jag och Klara lyckades ändå ta en sväng på Kupolen….3 T-Shirtar var vad vi fick med oss hem…jag försökte hitta något att ha på benen men det är inte modernt att ha Telestolps tjocka lår så jag blev utan….ARG!

Sommar 12 029

Folkdräkter…det är Midsommar det!

Idag är det Onsdag och vi har grillat med Larsa och Hampus idag…eller Magnus har…jag kom hem från träning lagom tills det var dags att äta!! Tajming kallas det va?

På Fredag Drar Husbyveckan igång med Allsång på Scenen och Lördag är det Återbruksmarknad och Länsdans…LÄNGTAR!!

Kram på er!!

Inga kommentarer: