onsdag 6 juni 2012

Ledig dag mitt i veckan...

Ja,det tackat vi för! Jag var i och för sig hemma med Klara igår för hon är förkyld som 17...typiskt att hon blir det sista skolveckan då allt skoj händer!

Idag fick vi gå upp tidigt eftersom Alma hade match inne i Hedemora....jag och en mamma till tog en lång promenad medans små brudarna värmde upp! Skönt! Almas lag vann med 5-0 och spelade riktigt bra.....och jag blir nu fattigare då Alma tjänar pengar varje gång hon håller nollan...:-)

Efter Almas match hann jag ner på MåBättre och köra ett pass CXWORKS! Riktigt skön styrka för mage, rumpa och rygg! Så där jobbigt att det svider i magen....riktigt skit skönt!

Hemma hann Magnus precis klippa gräset innan regnet kom....och sedan drog vi mot mormor med gräsklipparen!

Klara och jag stannade till och plockade lite liljekonvaljer! Stinker fint av dem i hela huset nu....


Inga kommentarer: