söndag 19 augusti 2012

Bröllop…

Tjo ho! Igår tog vi med Husvagnen till Enviken och närmare bestämt Tänger och Tängergården! Vår uppgift för dagen vara att styra upp Johanna och Nicklas Bröllopsfest! Och oj vad vi fick till det….eller ja vi och vi….Toastmastern hade ju en plan men vi styrde mat och Dryck åt alla håll och kanter…

Sommar 12 121

Alla fick sitt namn på en sten…smart Bordsplacering!!

Vigseln ägde rum i Envikens Gamla kyrka…en riktigt charmig gammal träkyrka med Knasiga bänkar….så vacker! Och ja brudparet va också vackert och de sa JA båda två! Tur för annars hade vi åkt upp i onödan…..Mitt i akten så sjöng Johanna för Nicklas….jag vi andra hörde också…Vackert så blodet stelnade och tårarna rann….

Sommar 12 134

Sommar 12 143

Sommar 12 151

Sommar 12 162

Sommar 12 179

Festen flöt på som den skulle och 04.25 summerade jag och Bo (Johannas Far) dagen och vi va rörande överens om att allt blev Lyckat och bra!! Precis som ett bröllop skall va!!

Sommar 12 188

Sommar 12 205

Bukettkastning….

Sommar 12 213

Möhippegänget Dansar Linedance…

Sommar 12 236

Brudens Far rockar Loss…även kallas Åsa- Nisse!

Nu är jag trött så det svider i ögonen och humöret är inte bra…. Avslutar med att Tacka Mormor som fixade skjutsning av Alma!! Och till Brudparet som nu mera är Man och Hustru säger jag stort Tack för att vi fick äran att vara med och Göra ER dag till den bästa!!

1 kommentar:

Annica sa...

Och bra präst hade dom valt också :)