fredag 24 augusti 2012

Sjukstugan….

är total!

Ja ni detta börjar bli jobbigt nu….Jag började veckan med att må skit…magen va i olag….antagligen ville den sova mer än vad jag gjort på slutet…den sa stopp helt enkelt! Ja jag stannade hemma Måndag och Tisdag och sov….sov och sov…Onsdag fick jag också bli hemma då Alma hade ont i Halsen och hostade brutalmycket och inge meducin fanns hemma!

Sommar 12 095

Magnus skulle ju till Stockholm han….jo jo det blev att gå upp och packa väskan för att sedan placera sig på Toan….Magen pallade inte med mer Penicillin utan strejkade totalt…med andra ord blev han också hemma….och efter en resa till vårdcentralen för honom så fick han ny Meducin….och ny feber och dubbelsidig öroninflammation igen….sedan dess har han mest sovit typ! Så jag är väl hemma med både sjukt barn och sjuk man antar jag….men det kryper lite i mig så på kvällarna har jag dragit till Gymmet en sväng! Måste få göra slut på lite energi! Nu satsar vi allt på att bli friska….. ja jag och Klara är ju frisk så 50% är ju det i alla fall….

Sommar 12 096

Furuviks maskoten fick danspartner….

Inga kommentarer: