söndag 7 oktober 2012

Söndags sol!

Efter det att jag sovit länge i soffan och länge i sängen så vaknade jag skapligt tidigt men inte super tidigt…..Magnus och Daniel gick och lade sig typ Halv två…Fattar inte att de orkar!

Hösten 12 031

Vindkraftverken som står mot Garpenberg…skaplig Zoom på kameran….

Jag gick i alla fall ner och bakade lite Frukostbröd! Det starka jag bakade för några veckor sedan…Mumms till mig! Och Omumms till barnen…He He!

Hösten 12 033

Kupolen i Borlänge såg vi också!

Vi bestämde att det inte skulle bli en ligga i soffan dag utan att vi skulle göra något så vi packade lite fika och åkte till Milsbo och upp till Rösåsens utsiktstorn!

Hösten 12 035

Hopp backarna i Falun…..

De har verkligen fixat till vägen upp till toppen sen vi sist var det….nästan så att jag tror att man kan ta sig fram med En permobil faktiskt!

Hösten 12 036

Gustafs Fina Kyrka i Höstfärger….

På vägen hem stannade vi till Hos Mormor och Sibban och åt lite Lunch med dem!

Hösten 12 039

Självklart så blev någon skitnödig….

Nu är det dags för mig och Klara att åka in till stan för att träna….Ja jag tänker träna fast jag inte är hundra…tanken är att det skall bryta ut!

Inga kommentarer: