tisdag 30 oktober 2012

Paus...

Jag tog en paus från jobbet i två veckor....fick fan nog bara! Ja så kändes det....jag var hemma och vilade på soffan...gjorde inget mer än vad som behövdes....
Nu har jag snart jobbat i två veckor igen och ja jag känner att jag måste ta tag i mitt liv....mitt arbetsliv alltså!
Men det är rätt svårt.....fast man ska inte använda ordet svårt....men ja ni fattar.....

I helgen som var så kom Magnus syster med familj hem till oss.... Vi vuxna gick på Wärdshuset och åt skitgod mat och de lite yngre stannade hemma och kollade på film.....tack till de stora kusinerna som vaktade de små! Guld! Supertrevligt att få umgås med Magnus syster och man! Måste ske oftare anser jag.....man måste ta sig tid för sånt tycker jag!

Alma var till bästa Ingrid och klippte sig igår.....Ingrid äger kan man säga!
Alma är så nöjd.....att tjejerna sedan fick gå på kupolen med mormor och Sibban och handla gjorde nog inte dagen sämre.....de kom bland annat hem med Vinterskor och det passade ju bra då det snö bra mycket igår....och idag är allt borta! Ha ha!

Ha det bäst go vänner....


2 kommentarer:

Vida sa...

Oj vad ni är lika på den bilden.. skitsnygg frisyr förresten...
Kramen

Annica sa...

Håller med Vida! :)