fredag 18 november 2011

Ännu en vecka har gått....

Och jag har inte ens haft en tanke på att Blogga.....rätt skönt men jag saknar också bloggen!


Men jag ägnar mig åt annat! Mitt Träningskort på Må Bättre glöder....haha nja inte riktigt men jag har hunnit med några besök denna vecka!


Veckan som varit på jobbet har varit sisodär......Vi alla har fått våra besked om vi får vara kvar eller inte på Jobbet! Ledningen har ju bestämt att företaget tjänar mest på att flytta Plåster tillverkningen till Barcelona och 30 stycken hos oss har nu i veckan fått beskedet att de inte får vara kvar.....Bläää.... Stämningen har varit helt knasig i veckan och många tårar har fällts....Men ja ja jag fick ju vara kvar så jag har inget att gråta över..... Men jag tycker så synd om de som får gå....









Igår så var jag till Bästaste Ingrid och klippte av lite av Kalufsen...Tack super snälla Ingan för att du äger på att klippa till! Medans jag var och klippte mig så brände Magnus och barnen iväg och köpte nya Köksmöbler....ja våra skitakassa IKEA stolar har gett upp och skyddsombudet här i huset sade att de var farliga för allmänheten! Skita nöjd är jag och Magnus och Tjejerna gjorde ett bra val när de handlade!!


Efter jobbet idag så kände jag mig rätt tömd på energi men det va ju Fredag och bästa HIngsten stod ju och väntade på mig för att umgås lite.....Ja Johanna också så klart! Vi beslutade att bara ta en promenad idag då det regnade och va kallt vilket innebär snorhalt....plus att HIngstens "tofflor" har ju pajjat och inte har det kommit några nya än heller.....Men bara att få ta en promenad med Hingsten och Johanna duger bra det med! Att få prata av sig är helt ok! Just vad man behöver efter en rörig dag......


Nu har vi just ätit Tacos.....och alla går runt i OnePiece overaller....ja inte Magnus för han är och Bastar med Herrarna i Byn!!



Inga kommentarer: