lördag 26 november 2011

 

Igår var det Klaras Födelsedag!

Hon fyllde igår hela 11 år….tänk vad tiden gått fort…

Eftersom vi haft så jätte mycket för oss så har paketen fått ge vika….så vi bestämde att Klara fick ta med sig önskelistan och åka till Kupolen med mig! Vi åkte så klart igår när det var den rätta dagen! Klara shoppade och blev väldans nöjd! Hon avslutade sedan dagen med att Jobba på Mormors syförenings auktion….Vilket hon själv ville! Kalas med Tårta ätning skall hon ha i morgon förmiddag…..

Sommaren 11 074

Idag så har vi Innebandymatch, bad i Vasahallen och ett 50 års kalas på schemat…..Tyvärr har vi varit väldigt dåliga på att fixa det där med Barnvakt till Tjejerna så det kan nog bli så att det blir bara jag som får gå! Men man vet aldrig…

Under veckan så har jag hunnit med att träna varje dag så Fredag och lördag blir nog vilodag….och nästa vecka blir det också lite vila då Tjejerna inte ska in till stan alla dagar…Gillar starkt att gå på Må Bättre och blir det så att jag investerar i ett Kort där så skall jag absolut boka Pass med en PT!

Fjällresan 038

På Kupolen  igår fick jag ett lätt bryt….försökte hitta nå kläder till mig….gick ju så där kan man säga….FAAAAN! Men det är väl bara att bryta ihop och komma igen….

Ha en mysig Första adventshelg Gött folk!

(känns ju så där utan snö….)

Inga kommentarer: