tisdag 19 mars 2013

Morgonmys.....

På helgmornarna vaknar ofta jag och Alma först....hon kommer alltid in till oss och lägger sig i mitten och vill ligga nära! Hon är så go....helst ska man vara naken så man känner mycket hud!

I lördags hann vi inte med något sånt för jag åkte på innebandy med Juvelerna....en underbar dag som ger mig så himla mycket! De är bara bäst mina Juveler! En trött Anki somnade tidigt i soffan....den kvällen också! Ha ha...tantvarning!

På söndagen hann vi mysa då båda vaknade innan 7.....mycket mysigt och en riktigt bra start på dagen.....
Magnus va ute och grejade hela dagen och jag inne och bakade....eller ja först en härlig promenad i solen! Snacka om gött för själen......
Sen blev det bullar och tekakor! En liter av båda....lika bra liksom!
Jag hann tyvärr inte sova någon middag inför nattens jobb men det gick! Jag var dock sjukt trött i morse när jag lade mig och sov....somnade innan jag lagt mig i princip!

Inga kommentarer: