söndag 24 mars 2013

Nytt i träningsgarderoben....

Om det finns något som jag går igång på så är det träningskläder.....inte för att jag har jättemånga och så men i alla fall.....gillar att spana in vad jag vill köpa osv
Önskar jag ibland kunde skippa t-shirtarna från Craft och satsa på något linne....men är inte där mentalt än....men snart kanske!

Magnus åkte till Stockholm med jobbet i Torsdags och så klart kom han hem med fina överraskningar till oss alla! Från Röhnisch BrandStore!
Jag fick ett par nya tajts....fy fan va sköna de var! Testade dem igår innan jag åkte på Dans....5 km på löpbandet! Och jag tror det var tajtsen som sprang åt mig...... Fick även en toksnygg handduk jsg skall ha när jag kör spinning....sådana skall jag ha i mitt nyrenoverade badrum....om jag någon gång i livet får ett sådant....

Gött mos med andra ord....

Inga kommentarer: