onsdag 6 mars 2013

Små Citroner Gula!

Japp så hette Filmen vi såg i Lördags jag och Tjejerna!

postr_l

En in film med glimten i ögat och ett skönt tänk! Den va tänkvärd och så sann… Se den! Bli inte rädd för den bara för att den “bara” är från 7 år! Bara för att den bara är från 7 år behöver den inte vara barnslig!

Som sagt se den!

citron_1010836c

För övrigt då? Jo jag är inne i ett sjukt bra tränings stim Som började redan förra Onsdagen! Bara att glida på vågen nu!

Än så länge har det blivit så här den här veckan: på morgonen

Måndag – Spinning Tisdag- BodyBalance på morgonen och en Timmes promenad på kvällen Onsdag-Spinning…… I morgon blir det Kvällsträning med EasyLine och CX och Fredagen har jag inte koll på riktigt än men jag vet att jag skall skjutsa skolbarn till sjön klockan 8 så något blir det efter det! Sömnen då? Jo så länge de små fyrbenta låter mig vara…Tiger vill gärna sova med och på mig…Sixten serverar mig den ena råttan efter den andra så det är ibland lite stökigt! :-)

Nu blir det en liten TaktikVila i Soffan!!

Ha det bäst Alla!

Inga kommentarer: