torsdag 21 mars 2013

Träna bör man.....

Annars dör man skulle det kunna stå.....
Men nja det stämmer väl kanske inte.... Men för mig är det ett sätt att göra slut på överflödig energi.....energi som om jag inte tränar riskerar bli negativ och destruktiv energi.....så därför blir jag extra tacksam som igår när Magnus verkligen "skickade" iväg mig på ett pass BodyPump fast jag egentligen inte först kände för det och hade ganska många bortförklaringar till att inte åka!

Sen om det var för att Magnus skulle få sitta vid datorn och ha Hockeyn i lurarna utan att jag prata med honom i tid och otid det låter vi vara osagt.....he he!

I Måndags blev det ett spinningpass och igår som sagt ett BodyPump pass med riktigt mycket vikter på stången och ett BodyBalance pass innan jag åkte hem och sov på morgonen.....och så idag ett spinningpass till! Så i morgon blir det en vilodag! Det ser jag fram emot.....;-)

Så för att sammanfatta det hela så är träningen för mig ett jätte viktigt sätt att få vardagen att funka.....eller för att JAG ska funka!

Låter som om att jag är väldigt egoistisk som bara ser till att jag tränar men jag mår bättre av det och mår jag bra mår alla runt om mig också bra!
Det är väl bra?

Inga kommentarer: