tisdag 23 augusti 2011

Höst...

Ja nu verkar det inte bättre än att Hösten är här....Semestern är ju slut, Skolan börjat, Jultidningsförsäljningen är igång, svartvinbärshos är på G, Dimman ligger tät när man åker till jobbet och jag gör desperata försök till att hitta Kantarellerna i skogen.... Ja då är det höst på G!

Till den här hösten/vintern har jag investerat i en egen One Piece overall.....den kommer bli mitt eviga plagg från och med nu!

Igår när Alma tränade fotboll så tog jag en vända i skogen.....inga Gula utan några Trattisar men medans jag gick där i skogen så ringde en något skakad Alma.....en Tromb hade dragit fram över fotbolls arenan.....när jag kom till planen så låg grenar från träden och det såg almänt stökigt ut....cyklar hade blåst iväg, ett mål hade vält och en kille jacka hade följt med upp i himlen.....läskigt och det va tur att ingen blev skadad!

Inga kommentarer: