tisdag 30 augusti 2011

Tråkigt.....

Igår hade vi info möte på jobbet och vi fick ett rätt kasst besked! All Plåsterproduktion skall flyttas till Spanien och det innebär att det läggs ett varsel på ca 40 personer här på fabriken! Själv tror jag att de gör bort sig..... Vi i Falun är bra! Och framför allt så har vi redan lokalerna, det har inte spanjorerna! Korkat! Nu hör väl inte jag till någon av dem som ligger risigt till med mina 15 år men jag tänker på alla de andra!


För övrigt så kan jag berätta att den hemliga resan i Söndags gick till Grönalund! Vi hade det kanon och kan ni tänka er......jag körde ner....ända fram till Grönan! Det gick hur bra som helst tack vare en bra karta och en superbra kartläsare!

Igår tog jag och Klara en promenad i skogen....vi hittade några gula kantareller och ett gäng trattisar som fick bli kvällsfika! Men vi hittade även den här på bilden.....undra vad det är.....den ser ut som ett löv!

1 kommentar:

Vida sa...

Sååå tråkigt, och låter som ett ganska korkat beslut. Modigt att köra hela vägen fram, vet inte jag om jag fixat..

Kramar