torsdag 29 december 2011

Biodag….

Idag har vi varit på Bio på kvällen!

Men först slängde jag, Tjejerna och Daniel ut Julen…alla Tomtar har numer flyttat upp på vinden igen! Gött….Tidigt kan man tycka men va 17….man vet aldrig när man har tid att syssla med det nästa gång! Snart drar ju alvaret igång igen…..

Innan Bion så svängde jag in på Underverket och gjorde slut på delar av mitt Presentkort som jag fick i Julklapp av Magnus…..en Ny Lungkasse blev inhandlad!!

the-stig-helmer-story-poster

Filmen då…jo det va Stig Helmer Story! Vi är ju ganska stora Fan av Just Stig-Helmer eller Sten-Helmer som han egentligen skulle heta om nu inte Prästen sagt fel den dag då han döptes….. Jag tycker filmen va skön och charmig, Klara tyckte den va lite seg, Alma tyckte den va bra och Magnus tyckte den va små rolig och inte alls så dålig som de sagt i Pressen! Gillar man Stig Helmer så gillar man den här……

Inga kommentarer: