tisdag 13 december 2011

Rubrikslöst inlägg…….

Ja jag har ingen bra rubrik!! Men känner ändå att jag vill skriva något…..Helgen vart så skön som jag verkligen ville….Trotts att vi fick gå upp Toktidigt på Lördagen….Klaras Lag Kom Tvåa på Tävlingen! Grymt bra jobbat av alla Tjejer! Jag och Klara stoppade ju till i Valbo innan vi for hem…..

169

Fina Amaryllis…..

Vi var inte ensamma där kan jag upplysa er om….Jöses va galet! Kul var att vi stötte på Underbara Carro mitt i vimlet! Klara och jag fick inte mycket handlat men lite småsaker till Julklappar i alla fulla fall! Men framför allt hade vi en mysig stund tillsammans bara jag och Klara vilket ju var vår plan med resan……

149

Ett litet Blompyssel…..

Under förra veckan så pysslade jag lite när jag ändå bara var hemma….ja jag va hemma hela veckan….kände bara inte för att gå ur sängen alls…tappade stinget totalt men känner mig mer på banan igen nu och även om det är tungt i perioder så är det ju bara att kämpa på :-)

172

Några hjärtan jag böjde till……och hängde i mitt Taggtrådshjärta!

Vår Buse till Sixten börjar nu absolut visa att han kan vara både högt och lågt…han busar med precis allt och boxar och slår på allt som dinglar till lite….roligast är nog studsbollen han far runt med!

143

Busen Sixten……som för Övrigt har Namnsdag i morgon!!

Jag har också gett mig själv en Julklapp….eller ja jo det får vara en julklapp……Jag förlängde mitt Gymkort på Må Bättre ett år framöver! Det är skitakul att träna där och nu är det bara att ösa på…..

Ha det bäst Flodhäst….

1 kommentar:

Vida sa...

Supersnygga hjärtan!! Du är så pysslig..

Kramen