måndag 5 december 2011

 

Systers Möhippa!

I Fredags eftermiddag så åkte vi till Örebro…Jag fick därifrån lift med en Barndomsvän till Syster ner till Lidköping! Jag och två andra Tjejer som också heter Anki skulle bo hos en Vän till syster som vi kan kalla K…. Hon bor precis bredvid alla husvagnsälskares drömaffär! Jag han dock aldrig in där men jag överlever det med! :-)

Vi hann däremot gå på Rörstrands Outleten och Design Outleten och kolla lite…Roliga affärer det där! Men jag gjorde inga stora investeringar! Men som sagt många roliga och snygga saker till kanonpriser….

Maries Möhippa 007

11.30 så var det samling på Systers kontor där alla hennes vänner dök upp och så även bruden själv! Vi skålade i Bubbel…mitt favo dessutom! Inte många bubbel som jag gillar men det där gillar jag! Vi begav oss sedan ner till Skövde för att gå på spa…..underbart mysigt spa som jag varmt kan rekommendera alla att stanna till på om ni har vägarna förbi Skövde! Det va faktiskt på det stora badhuset så det va inget svindyrt ställe! Det fanns massor med olika bastuavdelningar och det var väldans trevligt! Läs mer HÄR! Vi provade nog allt utom Jordbastun….Aufgussbastun va verkligen en upplevelse för sig kan jag lova och att ligga på en stor varm sten inne i Hamam rummet va så himla avkopplande…..att vi sedan reste till sol och värme inne i Ljusrummet va inte heller helt fel….som sagt jag kan varmt rekommendera detta ställe!

Efter Badet så åkte vi hem till en av Systers kompisar och åt catering mat och umgicks! Alla skulle ha något med som Syster sedan skulle förklara varför just jag tagit med! Jag hade gjort ett stort M i trä och gjort detta till en nyckelring….Förklaring till det kan ni säkert lista ut själva…. ;-)

Maries Möhippa 052

Vi avslutade med utgång på stora bandyarenan i stan där det bjöds upp till dans med Arvingarna och till sist en vända på Harrys… En totallyckad kväll helt enkelt!

Medan jag spenderade dagarna i Lidköping så hälsade Magnus och barnen på Farfar i Örebro så jag liftade med de andra Ankisarna upp till Örebro igen där de andra fiskade upp mig igen….en tur på IKEA han vi med innan vi drog hem över…..

Det va den helgen det……

Inga kommentarer: