fredag 9 mars 2012

Bra vecka….

Ja veckan har gått fort…som vanligt! Rasande fort! Vi har jobbat, tränat och sovit känns det som…tittade på tvättkorgen i morse och insåg att Inga har slutat tvätta hemma hos oss…J-A kärring…eller…ja jag menar man kan ju inte bara sluta så där…. :-)

1331131624419

Bert har gjort ett kanon jobb i Vardagsrummet och nu har vi bara det som vi skall göra kvar….att Måla!! Det skall fixas i Helgen!! Annars så är det Innebandymatch för Alma uppe i Mockfjärd som gäller i morgon och då skall vi även passa på att hälsa på T och M! Det skall bli spännande att träffa tjejerna!!

1331226099979

På Söndag är det Busmöte och Gympaträning som gäller…sen är helgen liksom slut….men vi skall hinna med att tömma tvättkorgen också har jag bestämt!!

Min träningsvecka har också varit helt ok…

Måndag: 5 km löpning och gym

Tisdag: 5 km Cykling och 5 km Promenad

Onsdag: Easyline och CX Works

Torsdag: Styrkegympa på Byn

Fredag: Vila

Och så tänkte jag att det blir en promenad på Lördag och kanske ett Easyline pass och Bygympa på Söndag…..Det är väl OK?

1331274687556

Avslutar med en bild från Jobbet idag….En Truck pajjade och Micke fick komma med Stortrucken och Bogsera ut den trasiga…..fick lyfta den i taket! Känns lite som ett signum för veckan som för mig varit lite stressig på jobbet…..har kört och kört men aldrig kommit in i tempot på nå vis…och när jag väl kommit in och ifatt så har något pajat…

Men nu är det Helg!!

Ha en bra sådan gott folk!

Inga kommentarer: