torsdag 22 mars 2012

Brass Workshop…..

Igår var Alma och Magnus på äventyr i Fagersta tillsammans med några andra Brass spelare från Hedemora! De fick först öva lite tillsammans med en kanon duktig Brassorkester som heter Sving Sling Brass……Sedan även vara med på scen under Konserten…. Roligt var också att Johan Ahlin som spelade på vårt Bröllop ingick i Orkestern!!

20120321_163030 

Annars så jobbar vi som vanligt…inget särskilt händer….Jo i Tisdags morse var jag på Må Bättre i Falun och Testade Body Balance innan Kursen började! Kändes grymt skönt att köra ett pass Träning redan 06.45…avslutade sedan Tisdagen med ett pass Easyline också det i Falun dock inte alls lika bra som i Hedemora!!  I morgon kväll skall vi gå på Revyresan i Borlänge! Det ska bli Grymt skoj….S som jag är kontaktperson åt är med…..På Lördag skall jag på Länsdans…..Tror att Klara åker med mig….hon gillar att vara med Juvelerna och Juvelerna känner henne så det blir bra! Men först lär vi jobba lite i Cafeterian i Vasahallen…. :-)

Ps…Magnus hade filmat Alma och orkestern med Mobilen men det vill sig inte när jag skall ladda upp det så jag gav upp Ds

Inga kommentarer: