söndag 27 april 2008

Oj vad tiden går......


.... man hinner liksom inte med!!

Först av allat så måste jag säga Grattis till Anna, Jocke och Gabriel i Smedsbo som fått Tillökning!! En liten Son och Bror blev det!! André ska han heta och hade bråttom ut när han väl bestämt sig!!

Ja man hinner liksom inte med Bloggen i Veckorna!! Men åh andra sidan så händer det inte så himla mycket Heller!! Inte mer än det vanliga liksom!! Jobba, Träna,Skita, Äta och Sova!!

Började i Torsdags att sortera undan lite Barn kläder och idag kom Britta på jobbet men hennes lilla Tjej och hämtade massor av Kläder och andra bra ting man kan ha nytta av!! I fredags lämnade jag även in lite saker på Bytesmarknaden i Långshyttan!! Trodde faktiskt att jag skulle bli av med Spjälsängen och mina åkpåsar! Men tyvärr fick jag dem kvar!! Men ska försöka Kränga dem på jobbet!! Sålde lite Prylar i alla fall!! 319 kr blev det i vinst!! ;-))

Igår var det Lördag och då Drog vi iväg tidigt på morgonen upp till Bjursås för att Spendera dagen på Klaras och Almas Gymnastiktävling!! Den var slut vid 13 tiden men efter var det tävling för det äldre och där var Klaras Ledare med och även Kusin Filipa så vi skulle bara stanna en stund och titta men blev kvar hela tiden!! Ända till 19!!
Klara och Almas båda lag gjorde bra ifrån sig och Alla fick Medalj så tjejerna va nöjda när de åkte hem!!

Idag blev det lite av varje!! Först jobbade jag mellan 6-12, vilket inte alls va särskilt roligt men det fick gå! När jag kom hem var maten klar så det var bara att sätta sig att äta!! Snällt av Magnus!! Britta på jobbet kom som sagt var sedan och hon fick med sig lite kläder hem!! Efter det blev det en snabb resa upp till Kupolen för att investera i ett par nya Gympa dojjor till Klara och Alma!! Klara fick även en ny jacka!! Hon har växt över vintern!! Almas Fötter också!!

Nu tror jag att jag måste ta och Kasta Brudarna i säng och sedan ska jag nog slänga mig själv där också!! Tack å Go natt!!
Längtar annars tills på Onsdag då kommer Brudarna och Matte hit och äter Tacos!!

Inga kommentarer: