fredag 11 april 2008

Skit Vecka!!


Ja det har faktiskt varit det!!
Det började med Feber och frossa på Söndag kväll och helt överkörd på måndag för att sedan vara hemma även Tisdag och arbeta Onsdag-Fredag!! M tar vid i sjuksängen och har varit helt överkörd i tre dagar nu!! Urk!! Vi måste ha fått för mycket frisk luft i Sälen!!
Hur som så kom jag hem sur och Grinig idag och skällde ut stackars M efter noter och tog Tjejerna med mig och åkte och handlade!! De ville så klart vara hos MMiG istället och de fick det!! Jag va så ledsen och arg för att inget va bra!! Inte jag, inte huset, inte M, ja typ allt va bara kasst!! Jag tröstade mig med att ta en vända upp på Kupolen och köpte en Bröd påse!! Jag härmar min arbetskamrat L och köpte en lika fast annan färg!! Beige och vit blev det!! Jag är nöjd och just nu känns livet genast bättre!! Tänk så lite som krävs!! Nu fattas det bara att jag får till min Besöks räknare igen!! Den gav upp efter det att jag Råkade byta utseende på Bloggen men om jag gjort rätt så kanske den funkar........ Minns ju inte hur man gjorde med de där Koderna!!

Skulle ju ha köpt överdrags byxor åt Tjejerna också men de va slut så jag fick lov att beställa på Nätet istället!! Men shorts och badbyxor fanns det massor av så när jag ska till och köpa sånt då är det väl slut!! Och snart Lär man väl börja köpa Vinteroveraller till nästa vinter också!! Fattar ingenting jag.......
Idag har jag annars också fått uppleva den sanna SkadeGlädjen!! Det Fullkomligt lyste om mina Arbetskamrater P och S idag!! För Mora åkte ur Elitserien!! Jaa så glada var det längesen jag såg dem!! Deras två mål med denna hockey säsong var att Leksand skulle gå upp och att Mora skulle åka ner och när det stod Klart att Leksand inte kunde gå upp så var det bara att hoppas på att Mora inte heller skulle klara av det!! Nu får vi se vem som grävit en grop..... de hamnar ju i samma serie nästa år och vem vet vad som händer då!! Hur som så brukar ju den som gräver en grop åt att andra faller ju ofta själv uti..... så heter det va??

Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag ska jobba lite extra i morgon!! 6-12 är det som gäller!! Tungt men bra för Kompbanken!!
Komp är bra att ha!!

Go natt och Kram på er alla!!

Inga kommentarer: