onsdag 16 april 2008

Trött på Hockey......

Ja nu börjar jag bli Redigt trött på Hockey faktiskt!! Tycker själv att jag har haft ganska stort tålamod vad det gäller hockey i år!! M har tex fått åka på alla matcher han har velat men nu börjar det bli hockey matcher på min Onsdag då jag ska kolla på Greys på femman!! Andra Onsdagen i Rad och så klart är det på Femman!! Jag vill se Greys inte hockey!! Men men.....

Igår fick jag en hemma dag!! Det var för att A hade läkar tid klockan 10 och jag skulle lämna på dagis!! Det hade bara blivit en massa åkande fram och tillbaka så jag var hemma hela dagen!!

A skulle på 6 års kontroll!! Tänk hon fyller 6 år nu!! Helt sjukt att den där lilla spetan som kom i Juni 02 har blivit så stor!! I alla fall så gick hon igenom Besiktningen med klart godkänt bara lite torr hud var anmärkningarna vi fick men det vet vi ju om!! Passade på att Beställa en Allergi spruta åt M när vi ändå var på Vårdcentralen så nu väntar vi bara på att det ska komma hit någon schysst sjuksyrra och spruta in på honom!! Har bestämt för mig att det kommer en riktig Pingla hit på sista April!!

A och K var över och hälsade på hos Per Olof och Ingegerd i går och som tur var så kom Anna ut när de skulle gå hem så de fick följa med henne ut i stallet och lära sig att Skotta Bajs!! Stora tunga Bajshögar gör en Häst!! De fick som Belöning rida en tur på Hästen också!! Gissa om det va lycka!! Två glada brudar kom hem lagomt till maten och insåg att man va tvungen att duscha efter stallet!! Urk!! Det va inte bra!! Dumma stall!!





Livet går för övrigt vidare med höga berg och djupa dalar men man lever och har hälsan så man ska inte klaga!! Känns ju lite löjligt att gnälla men jag hade ju hoppats på att jag skulle lyckas gå ner några kilon innan sommaren men det verkar F-N hellt omöjligt!! Jag tycker att jag äter rätt bra nu och bara lite Godis på Lördagen, inge Läsk och sånt skit!! Går mycket gör jag ju också så det borde gå men nåt stämmer inte för det går himla segt!! Äter min medicin som jag ska också!! Urrk säger jag bara!! Kanske bara att inse att man förblir så här Tjock!!:-((((

Ja ja man ska ju som sagt va inte klaga!! Men ibland så är inte allt Tip top faktiskt och då måste jag få säga det!!

Inga kommentarer: