tisdag 1 april 2008

Ny Arbetsvecka igen...................



Då var det ny arbetsvecka igen då!! Nu har jag varit ledig sen Skärtorsdagen och det har varit rätt skönt men det är Ack så jobbigt när klockan ringer kvart i 5 på första arbetsdagen!! URK!!

I Lördags var det ju dags för match uppe i Leksand igen och Mora stod för motståndet!! Nu vann Leksand med 2-0 och just nu sitter jag och lyssnar på Webbradion för att följa Leksands match i Mora!! Hur ska detta sluta? Det är lite Nervöst faktiskt!! Men jag kommer att överleva vad som än händer så är det men det vora så himla kul om Leksand tog sig upp igen.....

A och K hade alla sina Leksands Prylar på sig i Lördags! A sjöng heja ramsor mest hela dagen...

I söndags så åkte A med MM och S till Västerås och gick på Biltema och Ikea!! Det va en nöjd A som kom hem med en Stor hund ifrån Ikea!! Buster heter den och den är stor......

K hon va hemma med mig och vi tog en promenad i väntan på att vår Pappa skulle komma hem!! Han kom hem Dock lite senare än tänkt....Undra varför......Firade visst Leksands seger rätt hårt......... Vi hann i alla fall bort till Klippan på mötet som började Tre så ok jag kan inte va arg på honom!! ;-)


När jag och K gick Promenaden så tittade vi till Fåren som fått en hel massa lammungar!! Fick även dessa illalåtande djur att låta ganska mycket!! ;-)) K passade också på att säga Trevlig resa till sin Fritids fröken A som åker till Mexico och dricker Tequila iförd endast Sombrerohatten på sig!! Tre Härliga veckor får hon därborta!! LYX!!

Inga kommentarer: