söndag 5 september 2010

En jobbig  jobbar helg….

I fredags drog det igång! Först till Hedemora och hämta bil, en vända till Säter med Frukost till “mina” två lag som skulle bo i Säter på vandra hemmet! Fick en splitter ny Saab 95 Diesel att åka i i helgen….. Sen blev det tillbaka till Hedemora och börja värma upp för match….vi va taggade och det gick rätt bra men Förlust….Dusch och vänta in Visby Gutes Herrar som kom sent…typ halv elva! Visade dem till Säter och Vandra Hemmet! Hem och sova och upp 6.30…..frukost och matsäcksfix och snabbt iväg till Säter för att starta igång “ min” Hall…..allt flöt på bra och det va bara några små saker som behövdes fixas…..spelade en match…ny förlust men vi hade dem lite i alla fall…..de skall ju trots allt spela i Ettan…..Dusch och lite mer fix och sedan fick jag åka till Hedemora för ytterligare en match…..Förlust men mer nära vinst än tidigare…..gjorde illa mig lite i Knät och det kändes inte alls bra! Laget gick ut och åt och jag kom hem lite sent…..men men!

En natt med Sendrag i baklår och ont i Knä…..men 6.00 va det frukost i Morse….Iväg till Säter och det kändes verkligen som om att det va slut spelat för mig….men laget mitt vann sin morgon match i Långshyttan och tjatade över mig till nästa match…..Åkte som 17 i min Racer bil och va med och spelade…..allt gjorde ont!! Men jag överlevde…….Vi vann och va nu i Final…..en Final vi förlorade med tre ynka bollar! Men vi va sjukt nöjda med allt ändå och jag kan lätt säga att min kropp gör ont! Skulle nog inte alls ha spelat idag…..och det syntes nog på min insatts också…..men men jag va med och såg till att de andra fick vila lite i alla fall!! Tack Brudar för att man fick vara med!!

Efter Vår match så var vi kvar och hjälpte till lite under Finalspelet……och nu sitter jag i sängen och är SKIT trött!

Men helgen har varit skoj och “mitt” Lag från BK Salem har verkligen visat sig att lite arbete lönar sig! De hade köpt en fin Påse med lite blandat Jox i till mig! För att jag helt enkelt är Bäst!!

Tack och Go natt!

2 kommentarer:

I huvudet på Caroline sa...

Vi var överlyckliga att du var med, du var super HELA helgen!!

Kramkram

Anonym sa...

Att du kan snacka visste jag men skriva kan du tydligen med..... Har träningsverken lagt sig ;-)