tisdag 7 september 2010

Massa  GGGG….

Idag har jag fått Massage på jobbet! Det satt som en Smäck kan jag lova! Vi har en Massör som kommer till oss på jobbet en gång i veckan och masserar oss som vill för en billig peng! Hon är så där lagom hårdhänt om man säger så…..ja för Massage skall ju kännas annars är det bortkastat tycker jag! Idag kändes det kan jag lova…..väldigt mycket också dessutom! Men jag känner mig bra mycket bättre i Kroppen nu så i morgon blir det allt en Löpvända på Stadsberget medans Klara tränar Gympa!!

Igår efter jobb och mat så tog vi cyklarna och cyklade runt byn en vända så att Klara fick sälja lite Jultidningar……ja hon skall göra ett försök till att sälja lite i år också! Lite lagom så där……Men tar så klart gärna emot en beställning om någon är intresserad!! I alla fall så cyklade vi förbi en gård som jag många gånger har gått förbi och samtidigt spanat in en liten skrot hög på gården…….Igår så var ägaren till Högen ute och jag gjorde mig dum och frågade om jag kunde få ta lite skrot från högen……. Det resulterade i Dessa

DSC01091

Det är som ni ser sådan där Porslin makapärer som suttit på El stolparna……..skall göra rent dem och göra klädkrokar av dem tänkte jag…….Ni ska få se sen när jag får upp dem på väggen!

Förra veckan så blev jag Hastigt och väldigt Lustigt  hembjuden till Marre i Gustafs! Det var en liten avskedsmiddag för vår super Pingla Wicky som skall bo i Australien i 10 månader…..ja hon kan ju bli kvar där för gott då hon hittat sin Dröm prins Down Under! Blir hon kvar för alltid så måste vi bara åka och hälsa på henne…..Alma har redan börjat spara! Givetvis var det super skoj att få träffa alla underbara Gustafspinglorna och jag hade riktigt ont i skratt musklerna när jag åkte hem…..Tack Brudar!! En liten avskedspresent fick Wicky av oss också och gissa om jag blev sugen på ett eget………Tok fint!! Vill Ha!!

sam_liten

Det är Lilla Lisa design som gör dessa underbara smycken….finns både Armband och Halsband i olika varianter och Här hittar du deras sida!

Nä vet ni vad? Nu är det dags att sova…..Längtar tills på Lördag!!

2 kommentarer:

AnnaJiii sa...

Jag ska oxå köpa ett..de är såå fina!!!

I huvudet på Caroline sa...

Tok Anki, men roliga fiffiga idé!!!:) Vill se färdigt resultat av krokarna sen....

Ja, klart Ni får komma å bli fotade, men frågan är bara när? Ligger lite efter med PS av bilderna, men själva fotningen tar inte någon tid, det beror på hur fort Ni vill ha bilderna?

kramkram