fredag 13 januari 2012

Fredags dags….

…och man har bara lust att rulla ihop sig som en boll och soffan och sova en stund……som denne man gör….när han nu inte springer runt och leker tafatt med sig själv….eller något jox som han snott på någon bänk eller någon annanstans! Hel vild…

1326475248032

Att gå till jobbet igen efter helgens bravader kändes overkligt….jag trivdes på tok för bra med att bo på Hotell och gå på Bröllop…..men man kan ju inte ränna runt på det hela tiden heller! På Borden såg ni fina blommor och de bilderna jag tog på blommorna har nu företaget som gjorde dekorationerna lånat till sin Facebook sida…..Kul  att de ville använda dem! Det måste ju innebära att mina bilder va lite bra va??

1326475303685

I Helgen som kommer så skall vi ta det lugnt…..eller i alla fall skall jag göra det i morgon kväll när Magnus skall på Herr Middag med Larsa och Johan….hur nu det skall sluta! :-) Jag och Tjejerna skall gå på Bio med S på dagen och under förmiddagen skall jag försöka orka med att träna ett pass på Må Bättre…bra val jag gjorde där…..IForm Gymmet stängde sina lokaler i Onsdags….Tänk om jag hade köpt ett kort där….

1326475330899

På Söndag har Alma innebandymatch och Klara Träning….en vanlig Söndag med andra ord…. Men nu är det Fredag och jag tänker krypa ner i soffan……

Ha en bra helg på er alla!!

Inga kommentarer: