måndag 16 januari 2012

Vilken helg.....

Ja den har varit toppen.....
Började Lördagen med att åka in till Må Bättre och köra ett riktigt hårt pass EasyLine på 45 minuter med en grym slavdrivare till instruktör! Jobbigt som f-n men gött för kropp och själ.....



Magnus och barnen gjorde debut på hockeyrinken nere på byn medans jag svettades! Magnus fick skotta hela planen så han fick dagens motion han med? Alma kämpade dig svettig i matchen mellan barn och föräldrar och Klara hade oturen att ramla och slå ner det ena knät i isen....ordentligt blå är hon nu! Och öm....hoppas det ger med sig!



Efter lunch så slappade vi lite och jag åkte på bio med S och R! Lejonkungen i 3 såg vi! Jag somnade konstigt nog inte..... De tyckte i alla fall att filmen va jätte bra och det känns underbart att få göra saker med de där två juvelerna!


När jag va hemma igen så var det dags för Magnus att dra iväg på Herr middag..... Han kom hem i fin fin form kan jag lova! Han hade Dick bara druckit saft.....ja för rövin är ju som saft....he he!



Jag och tjejena hade soffmys med Fruktsallad med en klick grädde till! Göttans!


Söndagen började tidigt.....Alma hade match och samling klockan 9....jag, hon och återvinningen åkte mot stan för att sedan vinna över Enviken efter en spännande match! Det roliga med att möta dem var att jag har arbetskamrater som har din dotter i det laget så de följde med oss hem på lunch! Lunch som Magnus fixade till med bravur! Kul med lite främmande!


På eftermiddagen blev det gympa träning för Klara....tyvärr gick det inte alls med hennes onda knä så hon gick avbryta.....jag hann med ett pass EasyLine 45 minuter! Gött och jobbigt!



Jag avsluta Söndagen med ett pass Styrkegympa på byn med Hurtbullen i Berga....något stel och trött men det gick! Sjukt trött somnade jag sedan gott.....mycket träning är bra för mig! Lika bra att inse det.....men idag blir det vila....och förmodligen lär jag städa en del hemma..... Vi har börjat med vår skorstensrenovering och det lär ju ha blivit lite stök under dagen då Bert och Magnus rivit runt.....

Inga kommentarer: