måndag 13 februari 2012

Grym helg.....

Ja en grym helg är nu till ända och en ny vecka har startat! Ingrids 30 års kalas var verkligen så roligt och bra som ett kalas skall vara.....eller som Jensa sa....man firar Ingrid bäst genom att ha en riktig spritfest och det blev det också....:-) Dock inte för mig men det var bara skönt när klockan ringde klockan 7 på söndag morgon och det va dags att gå upp....

Dricka langning till Pontus som skulle åka Engelbrekts loppet i Norberg stod på schemat! Vi blandade Vitargo och gjorde matsäck och drog iväg.....det va fantastiskt väder för en skidtävling och jag måste erkänna att det sög i skidåkartarmen.....nu måste jag få till det med en skidtur snart!

Pontus och Magnus hade gjort upp om att vi skulle vara ute på en sjö där de skulle passera 4a gånger....vilket va perfekt för drickat! Pontus körde verkligen bra och vi langade på bästa tänkbara sätt! Resultater i mål var också grymt bra! 14 minuter efter segraren får Pontus vara riktigt nöjd med......

Väl hemma igen så somnade jag i soffan en kvart innan det var dags att hämta Klara som kom ifrån sin Gympatävling i Bållsta! En Bronspeng hade hon runt halsen och de va jättenöjda med dagen! Tack superLillan som tog hand om Klara åt ose.....
Alma hon hade spelat match i Mora och det blev 1-1 vilket är toppenbra! Även Alma var ju uthyrd så där säger vi tack till Katarina som såg till Alma på bästa sätt!

Självklart avslutade jag helgen med gympa på byn....

Nu ska jag jobba en dag sen blir det Juvelkryssning för hela slanten i dagarna Tre! Gött mos!
Ha en bra vecka vet ja....



Inga kommentarer: