fredag 24 februari 2012

Tjejornas nya Tröjor…..

Klara har länge tittat efter en Pippi tröja..men inte hittat den hon ville ha! Nu så såg hon till att Mormor stickade en istället…och Alma ville så klart ha hon med men med andra färger! Jag bad igår att vi skulle knäppa kort på dem….Det va inte direkt att de gillade mig då….och så här blev det..

Vinter11-12 053

Vinter11-12 054

Vinter11-12 060

Vinter11-12 063

Det va kallt, tråkigt och helt kasst att knäppa kort fick jag höra men ni ser ju i alla fall vilka snygga tröjor de har! Tack Mormor för det säger vi! Och jag tackar för mina nya Raggarsockor som jag slitit hårt på denna sjuk vecka! Tänkte ju jobba idag men igår började det göra ont i halsen igen så det va bara att låta bli……URRRRRRKK!!

2 kommentarer:

Vida sa...

Vilka SUPERSNYGGA tröjor och fina tjejer.. tycker jag du ska hälsa till mormor och tjejerna :)

Varmaste kramen från Liv

Annica sa...

Lyxigt med hemstickade pippitröjor!