onsdag 22 februari 2012

Soffläge….

Ja så har det fått lov att vara! I Fredags vart jag hemma med Klara som snorade och rosslade….Min egen hals blev bara tjockare och tjockare ju mer dagen gick och på kvällen var jag liggandes….

1329564026513

Måste ju bara visa våra Lunchkorvar som vi åt i Lördags!!

Hela Lördagen spenderades i soffan…på när som då jag skjutsade barnen på Kalas…Magnus hade vi skickat iväg på Melodifestivalen i Leksand! Söndagen blev också en soffdag och nu idag Onsdag är det inte lika smärtsamt i Halsen….men jag svettas som en tok så fort jag gör någon antydan till ansträngning….typ som att stoppa i tvättmaskinerna….Men nu börjar jag tröttna….och böckerna är utlästa allihop! Men vad har jag då lärt mig av detta? JO att jag aldrig mer skall åka på Kryssning utan att förtära någe Alkohol…nästa gång blir det Jäger till Frukost så bacillerna håller sig bort….. ;-)

1329817855896

När jag ligger i soffan så har jag gott sällskap av Sixten….han är alltid med där det händer något! Igår körde han lite Strech medans vi låg och slappa….tänk om man vore så där vig….he he! Och tänk om han visste vad han strax skall få göra…ut och åka bil och bli av med Manligheten…. :-)

1329820303258

Magnus då? Ja han är så frisk så….eller? Igår när han skulle åka till Jobbet så åkte han till Leksand fast han egentligen skulle till Hedemora…Ja ja…men han har i alla fall köpt en bil tror jag bestämt….den gamla Volvon har gjort sitt här nu…den startar typ varannan dag….eller var tredje eller när f-n den vill starta helt enkelt….igår tappade Magnus dessutom bort en nyckel till den så det är nog meningen att den skall bort! Någon som är sugen på en 850 Gubbvolvo? Årsmodell –95 som man kan behöva mecka lite med….

Semeltårtan var himla god tyckte jag….vi hade beställt vanilj men fick så klart en med mandelmassa…. ;-)

Ha en bra Onsdag Alla!

Inga kommentarer: