måndag 27 februari 2012

Jag såg Ljuset…

Ja tro det eller ej men jag började se ljuset i Lördags….Förkylningen började ge med sig och halsen kändes inte av längre….Gött mos!!

Gympa och Lucia 008

Under Lördagen så tog vi oss en tur över till Mormor och Sibban…jag och Klara åkte vidare mot Borlänge och Kupolen…Klara fick investera i lite kläder till sig…inte ofta hon handlar Nya Kläder….hon ärver riktigt mycket kläder och trivs bra med det!  På kvällskvisten så tog Alma och Magnus en egen afton medans jag och Klara åkte på Länsdans med S! Klara hjälpte Larsa att sälja lotter och hon gjorde det med bravur……Duktig Flicka! Alma och Magnus de satt hela kvällen med varsin Dator och hade det så mysigt utan oss andra….

Gympa och Lucia 058

Söndagen spenderades tillsammans med Tvätt, Brasa och utestäd…… jag tvättade och Magnus eldade och utestädade!! Grymt skönt att få bort lite JOX!! Jag och Klara gled iväg på gympaträning och jag hoppade passet på Må Bättre som jag brukar gå på på söndagarna….man skall ju ta det lugnt i början…..så jag tog och började med ett Gympa på byn pass…….Skönt att vara ingång igen!! Ser fram emot veckans Må Bättre pass….

Bilderna idag hittade jag på några gamla Skivor….En något nyvaken Alma och Tjejorna inför en lucia….tror det är 05!! :-)

Inga kommentarer: