fredag 20 april 2012

Fredag kväll.....

Om man nu inte tänker spendera kvällen med bästa familjen i bästa soffan så tycker jag att man kan åka med bussen på Länsdans! Att en gång i månaden få träffa dessa sköna underbara människor är det bästa näst efter Familjen!

Ikväll kommer jag ha fullt upp med att dansa.....bugg som jag är nästan expert på dessa gånger! För övrigt kan jag bugga väldigt dåligt men en gång i månaden så händer det plötsligt och jag blir kung på dansgolvet! Skönt faktiskt! Hampus som oftast är min glada kavaljer är en hejare på att dansa alla olika dansstilar som finns.....helst alls under en och samma låt:-)

I morgon är det gympatävling i Avesta för Klara och Alma har innebandycup i Mora....vi delar oss och åker åt varsitt håll!

Ha en bra helg alla!


1 kommentar:

Annica sa...

Ha så kul på dansen!