söndag 15 april 2012

Veckan…..

I veckan så har Bert varit här och ställt hit vår nya täljstenskamin…..Vilken värme det kommer att bli nästa vinter…..Och vilka Pizzor vi skall baka i Ugnen….kanske skall man öppna Pizzeria!

1334065045723

Tjejerna har ju haft Påsklov i veckan och en dag var de med Magnus på Jobbet och två var de på Fritids där de för övrigt trivs jätte bra! I Fredags så var de hos Mormor och hade det bra! I Onsdags var det äntligen dags för vår Alma att få åka till Ingrid och klippa av sig Pälsmössa från vintern….det var verkligen dags och Ingrid gjorde som vanligt ett bra jobb!! Jag hade också tid där på Onsdagen och blev också jätte nöjd!! Tack för det Ingrid.

1333710959905

I Fredags var jag i valet och kvalet om jag skulle åka in och köra ett spinning pass men ingen av de andra ville följa med in till Hedemora…tänkte att de kunde bada under tiden….så då tyckte jag att det va tråkigt att åka själv….Alma ville däremot Torka golvet i köket och mot en avgift på 30 kronor Dammsög hon hela nedervåningen och torkade Köksgolvet…..Jag tackade så klart ja till erbjudandet och kollade med Karin om hon ville hänga med på en promenad…så det blev en timmes skogspromenad istället för Spinning….

Inga kommentarer: