söndag 29 april 2012

Solig dag.....

Idag har vi verkligen varit utomhus all day! Jag började med att infinna mig hos Ulrica klockan 9 i morse med ut och gå kläderna på! Vi tog en promenad till Örängarna och Anna för vi skulle hjälpas åt med biljetterna till Klippanfesten! Det kändes bra att gå men Hurtbullen Karin hon skall då alltid vara värst så hon hade cyklat typ 4 mil innan.....typiskt hon!

Väl hemma igen så tyckte jag inte det fanns någon anledning att byta kläder då jag ändå skulle på Bygympa senare..... Vi va ute i solen och grejade lite.....De stora tjejerna solade, lekte och hälsade på Elsa! Alma hon var kvar hos kompisarna i övernora och de hade spelat brännboll och lekt i massor!
På eftermiddagen åkte Magnus och byggde läktare till Husbyvallen! Coolt va?

Jag fick min bil städad och en vintergarderob fixas i tvättstugan.....händig jag! Ha ha!

Medans vi va ute hittade Tiger figuren på bilden.....den va riktigt god verkade det som!

Nu lär jag mig duscha....om jag får av mig de äckliga kläderna!


2 kommentarer:

Annica sa...

Ni är ena riktiga hurtbullar allihopa tycker jag...latmasken själv :) Och mina katter är också väldigt förtjusta i ödlor...jag tycker så synd om dom...

Oss.... sa...

Träning ger sådan energi Annica! ;-)