söndag 15 april 2012

Skön Lördag……

Vi vaknade tidigt och fick i oss frukosten i tid vilket jag tycker är superskönt….man får mer gjort då liksom! Magnus han gick ut och grejade med Carporten som behövde lite kärlek och omtanke och jag ägnade mig åt min Kartong garderob….jag har nu fått klart i min riktiga garderob och alla kläder är nu på plats! Lite nya korgar skall inhandlas så det blir lite snyggt!

piraterna

Sen blev det snabbt lunch och lite stressad satte jag mig i bilen med Tjejerna och drog mot Stjärnsund för att hämta upp Sofia och sedan mot stan för att hämta hennes kompis Robert! Målet var Avesta och Bio och Filmen Piraterna i 3d! Almas Kompis Emma slöt upp med oss på Bion och innan det vart det lite drama….men det tar jag sen!

Filmen va som sagt i 3d och animerad! Jag blir mer och mer imponerad av tekniken i dessa filmen! Grymt skoj och filmen va bra för övrigt också!

1334404785672

På vägen hem i bilen var det stimmiga brudar som hade sångtävling eller vad man skall säga att det var…Glada var de i alla fall! När vi lämnat Sofia och Robert så fick vi åka hem till Emma och äta mat! Hur lyxigt är inte det då? Super tack till Katarina som fixade mat åt oss allihopa! Familjen Erson från Övernora dök också upp! Super trevligt som vanligt!! Och barnen ja de såg vi knappt röken av alls….. Magnus han hade Mys med Fotbollsgrabbarna i Vasahallen och sedan mat på En och en halv i stan så han kom hem sent….då vi andra redan sov sedan länge….

images

Idag har visst någon bokat Tvättstugan på Förmiddagen åt mig….Gu så bra att det va gjort för veckans tvätthög måste bort! :-) Sen blir det träningar för mig och Klara!

Allt som vanligt….

Inga kommentarer: