fredag 22 februari 2013

Skid liv…..

Ja inte skit liv…

I år har jag faktiskt inte åkt jätte mycket skidor! Men har tränat bra mycket annat…..bland annat Spinning och jag tror att jag är i ganska bra form för att ta mig i mål på Tisdag då Halvvasan går av stapeln….Eller så här är det JAG bara SKA ta mig i mål! Jag bara SKA innan jag fyller Tant40 klara en klassiker och jag har valt att köra en halv klassiker….detta är lite halvhemligt så säg det inte till någon! Men jag SKA bara klara det så är det! Och konstigt nog känner jag ingen press på mig att jag måste åka halvvasan på någon särskild tid! Det handlar just nu bara om att delta och komma i mål….så sjukt olika mig så jag är fortfarande lite förvånad!

485144_10151577496010209_1625579435_n 

På Söndag lämnar jag in skidorna till bästa Jörgen och idag när jag åkt färdigt så tittade jag under skidorna…..Ha Ha…massa bark sitter fast i tejpen! Inte konstigt det gick segt…jag va inte så otränad!

Veckan har varit bra…förutom Huvudvärken och de påföljande Kräkorna i Onsdags! Men lite sömn och man är på banan igen! Torsdagen bjöd på Juvel innebandy…Underbara juveler!

På Söndag börjar jag jobba natt….i Sex veckor skall jag jobba mitt i natten….Fast först Dans med ….ja just det Juveler!

Ha en jäkla bra helg!

Det tänker jag!