måndag 18 februari 2013

Tötthetsbryt…..

Ja det kan väl kalla det va?

Idag kom en sån där dag då allt bara känns tungt jobbigt och allmänt skit! Helgen har varit bra på många sätt och jag har hunnit med att åka både skidor och ett långpass med spinning och framför allt så fick jag vara med mina Innebandy juveler på Matcher i Lördags! Det är jag nöjd med…hann till och med ligga i soffan igår och kolla på Dokumentärerna om Carro och Anja! Tårarna rullade…vilka grymma tjejer de är och vilka Tävlingsmänniskor!

Men så idag då….allt rasade och jag är säker på att de beror på att jag har tränat rätt mycket…eller inte när jag va på kryssningen men före och efter det! Sen kan jag helt enkelt erkänna att jag va så himla glad och uppåt efter resan och idag kom tankarna när jag åter igen satte mig i bilen och åkte till jobbet ….Varför åker jag till Fabriken och inte till någon Juvel som ger mig mer… Ja och där någonstans gick det på tok idag….Destruktiv som jag är så blev det bara mer och mer negativt ju längre dagen gick och till slut orkade jag inte….jag ballade ur och tårarna kom!

Cirkeln är ond när jag kommer in i den….! Det slutade med att jag inte orkade åka och träna…Vilket är ett rätt beslut…men innan jag kan erkänna det så har jag varit förbannad över mitt misslyckande….men fan...om jag vilar idag kan jag träna i morgon istället…planen var ju att vila i morgon…man kan ju byta dag utan att allt rasar….men inte för mig ibland!!

Sån är JAG och det är sjukt jobbigt…..

Så idag blev det en kväll i soffan med Tjejerna medans Magnus åkte och spelade innebandy med Gubbarna på byn…något som jag tänkte hänga med på men…nä Soffan blev det!

DSC_0505

Kram på er från mig!

Inga kommentarer: