lördag 29 mars 2008

Hemma och Jätte Förkyld!!

Ja då var man hemma i sin Underbara säng igen då!!

Inte för att jag tycker det är tråkigt att vara i Lidköping men sin egen säng är ändå sin egen säng!!

Resan hem gick bra förrutom en lite felåkning men det fixade vi till med en snabb läsning av kartan och en Grym Körning av mig!! Hade som mål att Lämna pojkarna i Falun 20.00 och det gjorde jag med 5 minuters marginal!! Väl hemma insåg jag att jag glömt alla mina braiga inköp där nere!! Är någon förvånad? Inte jag i alla fall!! Sen glömde jag även ge syster hus Nyckeln!!

Jag har nu gått över från att ha ont i halsen till att ha hela huvudet fullt med GRÖNT snor!!Jobbigt och Äcklut!!

Igår gjorde vi inte så mycket mer än att åka till jobbet med Fika bröd och sedan äta Lunch med pappa M!! Sen sov vi middag i tre timmar också!! Eller jag gjorde medans tjejerna kollade på film och lekte helt själva!! Så himla duktiga är de på det!!

Om en stund kommer det Lunch främmande till oss!! Det är Eva och hennes Gubbe som lånar ut stugan i sälen som kommer hit!! De ska lämna nyckel så vi passar på att ge dem lite lunch!!

Sen är det ju Hockey som gäller för M!! Får se vilket skick vi får hem honom i! Blir det vinst finns det risk för att det blir fest!! Och då vet man aldrig vart det slutar!!

Jag har även satt ut en annons på Blocket idag!! En tripp trapp, Spjälsängen ,Trappgrinden och Två åkpåsar till vagnen!! Jag har som sagt bestämt mig nu!! No more Kids!!

A har kommit på ett nytt sätt att sitta på Toan för hon tycker det är så bekvämt!! Och man kan ju inte annat än hålla med henne, eller hur?