tisdag 16 juni 2009

Presenter i Massor.......

Mmm vi lovade ju att lägga ut alla presenter här på Bloggen....
Jag går fortfarande runt och bara ler....
Lördagen va så sjukt Rolig, Fantastisk, Magisk och ja jag har nog inga ord! Vi är i alla fall så Nöjda med allt!! Jag har också Lyckats Konstatera att jag har en sjukt skön Känsla i Kroppen varje gång jag går över mot Bodegan......jag hoppas att det är en känsla som länge skall finnas i mitt minne!




Min Möhippa Som bok och på Cd med ALLAS kort...Magnus spargris!

Hästen Fick vi Av Gubbarna i Pannrummet och Nattamat från Team 2

Vissa vet verkligen vad vi behöver!! Tack underbara ni...Prillan och Jussi trivs hos oss!

Äppelträn från Mina Jobbarvänner och en Rolig Mackpåse från några Grabbar

Snygga underkläder till Paret och Jättefin Oljelampa!

Snygg Keramik lampa och lite Tokiga Prylar från mitt jobb.......

Detta par älskar jag väldigt mycket och för att inte tala om krukan med Ljus och Blommor!

Kokbok och lite annat skoj till Paret......kanske ihop med underkläderna!

Rosen buske och Cowbojjar......blir nog bra i Furuvik!

Lapplådan och Blommor med Kronor i Botten på vasen......
Ja det var Alla saker....sen skall det läggas till Att vi fick Presentkort på Byggmax av Magnus Goa arbetskamrater...de tycker visst att vi skall Renovera mera! Likaså tycker Husby AIK som skickade Bröderna Karlsson med Blomster och Presentkort!
Och för att inte prata om skylten Kvistasgården som Smedsbo ligan snickrat ihop till oss.....den kommer sitta som en smäck hemma hos oss bara vi kommer överens om vart!! Bild på den kan man se i det förra inläget då vi Pussas!! Hittade ingen bra bild......
Den Underbara frisyr jag hade under dagen var också en Present!!
Mormor hon sydde Magnus dräkt och gav delar av det i Present och det gillar vi! Utan det så hade vi inte alls varit så stilliga tillsammans!
Till slut så fick vi också ett ordentligt bidrag till en Legolands resa som vi velat gjort med barnen och nu ska den bli av!!
Vi vet inte hur vi skall kunna Tacka er alla men ni skall veta att vi är så Tacksamma att ni ville vara med oss på denna underbara dag! Utan er hade det absolut varit Trist......
Bamse kramar från oss till er!!
Sen kan det sägas att diverse slipsar som Bruden samlade på under kvällen återfås mot beskrivning.........
Jag har fått en hel Bunt med Kort av Familjen i Smedsbo och tänker visa något då och då...bara för att få minnas lite då och då! Vore roligt om alla som tog foton brände ner dem på skiva åt oss! Givetvis skall det ges ersättning för skivan......


1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

Vilka fina presenter ni fått, roligt!!!! Lite avis, hihi, kanske skulle till och gifta sig då???? Haha
Kramkram