tisdag 22 september 2009

Frisyr renovering!!

Idag har vi varit hos bästa Ingrid och klippt av lite hår på Tjejerna!! Bästa Ingan är ju dessutom gravid! Roligt va? Jo, det tycker jag!! Tänk att nu börjar mina småpinglor bli stora Pinglor som skaffar barn och sånt.......Och tänk då att jag inte blir ett dugg äldre.......he he! Om två veckor skall jag till Bästa Ingan och renovera min frisyr också! Vill hitta på något nytt! Undra vad bara!!

I Söndags morse så drog Magnus och Alma till Valbo med storebror Daniel! Han hade innebandy cup! Jag och Klara gick ut på Vinden och Rafsade ihop lite bra prylar att ha med på loppis! På klippan var det Djurdag och loppis! Hade först ingen som helst lust att åka dit men Klara tyckte det kunde bli roligt att sälja lite prylar! Sagt och gjort vi fyllde Volvon med jox och drog till Klippan! Vilken himla tur att vi gjorde det! Sålde bra med Grejor! Hade Fem stora Pappkartonger med mig men hade bara en med mig hem igen! Succe helt enkelt......nu råkar jag ju ha massa grejor kvar på vinden så nog skall jag kunna skrapa ihop lite mer Loppis grejor!! Fick liksom blodad tand nu......

Nu fortsätter vi jobba på helt enkelt!! Och jag kan upplysa er om att mitt avdelningsbyte på jobbet har gjort mig gott....men än är jag inte färdig!! Jag jobbar på!

Kram kram på er alla!!

Inga kommentarer: