måndag 7 september 2009

Skogens guld!

Idag hade jag turen att få ett gäng svampar att en väldigt bra svampplockare på jobbet! Hennes frys är tydligen redan full.......tur att jag då kan tänka mig att ta hand om lite svamp åt henne! Jag torkar den och äter den i god sås i vinter....... Fast några steker jag så klart redan i kväll! Tack för det säger jag! För övrigt så kämpar jag på! Näst sista fotbolls träning med barnen idag! Nästa vecka avslutar vi! I morgon åker Magnus bort och kommer hem på onsdag! På torsdag så skall Alma och en kompis få vara maskot när Leksand möter Brynäs i Långshyttan! Det blir stort för henne! Synd bara att idolen Jens är skaddad! Men det blir nog bra ändå! Nu är det dags att rensa lite svamp!

1 kommentar:

Vida sa...

Vilken tur att du ställde upp och tog lite svamp.. det är ju det godasete.

I Långshyttan? Det var ett märkligt ställe att ha en hockeymatch mellan de lagen..

Kramar