onsdag 2 september 2009

Ny Avdelning......

Japp i går så stängdes min Gamla avdelning på jobbet....eller den lades ner, Dog, Delades eller kalla det va man vill men nu jobbar jag inte inne hos Monstret längre.......
Halleluja.....Är allt jag kan säga just, ja det är väl trist att man förlorar några arbetskamrater men va då de finns ju kvar på fabriken ifall man vill dem något!! Om inte annat så ses vi väl på Festerna.....så uttryckte sig i alla fall min "gamla" chef......ja ja vi får väl se!!

Igår började jag alltså på nya avdelningen...den gör: Deo, Parfym, alla våra tuber, Bliwbubblan och så klart fick vi med oss två maskiner också så det är inte bara nya maskiner......jag har i och för sig kört nästan alla lite i alla fall så det blir nog inte så svårt att lära sig....jo Bliwen Flaskresare verkar klurig men det skall nog gå det med!!
Jag fick så klart börja direkt med den så kallade Bliwen.......dessa vita små Bubblor skulle ha Soppa och kork....de gled förbi och man kommer nog att kunna somna på denna maskin också märkte jag!! Fast nu är ju det inte tillåtet att sova vid Maskin så nu lär jag ju skärpa mig ordentligt!!

1 kommentar:

I huvudet på Caroline sa...

kul med nya doningar att göra på jobbet:) Men väldigt tråkigt att förlora sina arbetskamrater och tyvärr blir det till slut att man tappar den mesta kontakten..... men kasnke blir annat för dig, för vem klarar sig utan dig??;)

Kramkram